Dla Państwa potrzeb specjalnie przygotowaliśmy bezpośrednią pomoc w zamontowaniu urządzenia  oraz film na naszej stronie, z którym krok po kroku z łatwością zamontujecie Państwo urządzenie w Swoich domach.

 

Nasi serwisanci posiadają niezbędną wiedzę i szkolenia w zamontowaniu urządzenia, a także wymianie filtrów w ramach gwarancji.

 

Crystal Water System udziela gwarancji na 25 lat na urządzenie z zaawansowany system rewitalizacji Wody.

 

Warunkiem gwarancji jest systematyczna (co 6 miesięcy) wymiana  przez autoryzowanego instalatora wkładów. Koszt usługi oraz wkłady to inwestycja 375 zł. Dokonać serwisu można także osobiście. Wówczas pobieramy opłatę wyłącznie za wkłady, czyli 275 zł.

 

Serwisy wykonujemy zgodnie z terminami określonymi w harmonogramie wymian oraz używamy wyłącznie oryginalnych wkładów dostarczonych przez Crystal Water System. Stosujemy oryginalne części oraz wkłady filtracyjne posiadające niezbędne certyfikaty.

 

Pełen harmonogram wymian dostępny jest w załączonym przy zakupie urządzenia dokumencie. Dbamy o terminy i harmonogram serwisu, odpowiednio wcześniej przed wymianą skontaktuje się z Państwem pracownik Crystal Water, wówczas umawiamy się na dogodny termin.

 

Klient otrzymuje telefon ok 2 tygodnie przed planowaną wymianą.

 

Koszt każdego serwisu to 375 pln. W tej kwocie zawarte są wszystkie filtry wymieniane przez serwisanta.

„Stacja uzdatniania wody Crystal Water System posiada Atest pzhHigieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny. ATEST HIGIENICZNY HK/W/0428/01/2016

Skontaktuj się

Adres

Crystal Water Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Grabiszyńska 163
53-439 Wrocław

NIP 895 205 77 50
REGON 362990025

Telefon

informacje / sprzedaż

728 128 775

biuro

887 450 460

Telefon

biuro@crystalwatersystem.pl